پیشنهاد روش های مختلف برای سوپرایز کردن پدر  و مادر های منتظر جنسیت فرزند تو راهی

اجرای جشن تعیین جنسیت رو برای شما به اشتراک میگذاریم

1. یکی از سوپرایز های جشن تعیین جنسیت میتواند یک جعبه بزرگ با کلی بادکنک هلیومی هم رنگ نماد جنسیت جنین باشد مثلا بادکنک های صورتی نماد جنسیت دختر هستند  در این روش پدر و مادر  با باز کردن جعبه و به پرواز در آمدن بادکنک های هلیومی هم شکل به جنسیت فرزندشان پی میبرند.

اگر فرزند دیگری دارید و منتظر فرزند دوم خود هستید مسئولیت باز کردن جعبه ی بادکنک را به فرزند اولتان بسپارید این کار برای او بسیار هیجان انگیز خواهد بود و شیرینی انتظار را برای او چندین برابر خواهد کرد.

2.برای پایان دادن به انتظار پدر و مادر و مهمان ها از پیناتا استفاده کنید. پیناتا میتواند به عنوان یک ابزار خارق العاده  در جشن تعیین جنسیت جنین مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر نمی دانید پیناتا چیست باید بگویم یک بازی و یک سرگرمی مخصوص تولد یا مجلس عروسی است که با کشیدن روبان و یا ضربه زدن به آن کاغذ رنگی ، شکلات و هدایای کوچک از ان بیرون میریزد. در چنین جشنی با کشیدن روبان توسط پدر و مادر و ریخته شدن روبان های هم رنگ با جنسیت کودک ، جنسیت تعیین میشود.

3.به قناد بسپارید تا قسمت اسفنجی کیک را هم رنگ جنسیت جنین آماده کرده و روی آن را با رنگ خنثی و تزئینات مختلف بپوشاند. در این روش هنگام برش زدن کیک جنسیت کودک مشخص می شود در صورتی که قسمت اسفنجی کیک صورتی باشد فرزند شما دختر و در صورت آبی بودن این قسمت فرزند آینده شما پسر می باشد.

4..یک باکس مناسب و زیبا انتخاب کرده و یک جفت جوراب کودکانه هم رنگ جنسیت جنین در آن قرار دهید. باز شدن جعبه توسط والدین نوع جنسیت جنین را برای آن ها مشخص خواهد کرد.

5.اگر جشن تعیین جنسیت شما در یک باغ یا محیط باز بزرگ برگزار می شود برای تعیین جنسیت نوزاد کمی خلاقانه و متفاوت وارد عمل شوید برای این کار استفاده از کیک و یا جوراب و… را فراموش کنید ، به جای تمامی این موارد جنسیت نوزاد خود را با آتش بازی و پخش شدن شعله ی نور های رنگی در آسمان شب مشخص کنید.

فقط یادتان باشد حتما از فشفشه های یک رنگ ابی یا صورتی برای این کار کمک بگیرید.

6.روش بعدی کمک گرفتن از موجودات شیرین و دوست داشتنی یعنی کودکان 3تا5 سال است.متناسب با جنسیت جنین لحظاتی قبل از اعلام آن به گروهی از کودکان 3تا5 سال، لباس زیبا و هم رنگ تم بپوشانید و از آن ها بخواهید در زمانی خاص با ریتمی مشخص همگی باهم  وارد سالن شوند.

یکی از روش های کم هزینه و بدون دردسر میتواند استفاده  از لوکیشن های  آتلیه ویهان جهت تعین جنسیت باشد که پس از رزرو و مشخص شدن تم تعیین جنسیت به راحتی در آتلیه ویهان عکاسی کرده و خاطرات زیبای تعیین جنسیت را به صورت کیلیپ وعکس به ثبت برسانید.

برای بیشتر آشنا شدن با تم و لباس های آتلیه ویهان روی سایت آتلیه کلیک کرده تا به راحتی بتوانید تصمیم خود را بگیرید.