عکاسی اسپرت و مدلینگ آتلیه ویهان

عکس ثبت یکصدم از              ثانیه های شیرین زندگیست

خلاق،خاص و متعهد ، سه ویژگی اصلی مدیریت و پرسنل آتلیه عکاسی ویهان است.

همراهان عزیز آتلیه ویهان ، با توجه به متعهد بودن مجموعه نسبت به خواسته مشتریان عزیز ، امکان قرار دادن بیشتر عکس های اسپرت و مدلینگ در وبسایت وجود ندارد ، جهت بازدید از نمونه های بیشتر با هماهنگی قبلی به دفتر آتلیه عکاسی ویهان مراجعه کنید. لازم به ذکر است عکس های قرار گرفته در سایت با اجازه از مشتریان عزیزمان می باشد.

عکاسی اسپرت، سبک بسیار مشهوری در عکاسی است که در آن با گرفتن عکس‌هایی با ژست‌های طبیعی، اما منحصر به فرد از مدل، نمایی متفاوت از او، سبک زندگی، شخصیت و روابطش را نمایان می‌کنیم.

عکس‌هایی از این دست مانند عکس‌های معمول نیستند که از مدل خواسته می‌شود صاف بنشیند و به دوربین لبخند بزند. این عکس‌ها با تفکر و سلیقه خاصی گرفته می‌شوند و به نحوی ایجاد می‌شوند که پوستر زیبایی از شما و خانواده شما، مانند مدل‌های ویژه‌ی عکاسی تهیه شود.

در عکاسی اسپرت، نهایت تجربه و مهارت عکاس، سلیقه‌ی خاص و ایده‌های خلاقانه عکاس اهمیت بسیاری دارد . این سبک عکاسی چیزی بسیار فراتر از انتظارات شما از یک عکاسی ساده و آسان با روتوش معمولی است. شما به وضوح متوجه تفاوت اساسی و قابل توجه عکاسی اسپرت توسط عکاسان حرفه‌ای با عکاسی معمولی و انواع دیگر عکس‌های آتلیه‌ای می‌شوید. علاوه بر این، شما با دیدن نتایج نهایی عکس‌های اسپرت خود، شگفت زده خواهید شد، چرا که این عکس‌ها تنها نمایی از ظاهر فیزیکی شما را نشان نمی‌دهند، بلکه سبک ویژه‌ی عکاسی، دیدی متفاوت از شخصیت درونی شما را آشکار می‌کنند.

قابل توجه اینکه تااطلاع جدید مشتریان عزیزی که قرارداد فیلمبرداری درسالن عقد وعکاسی درآتلیه راثبت میکنند 10عددفایل ازعکسهای سالن عقد به صورت رایگان دریافت میکنند

دوستان و همراهان عزیز آتلیه ویهان جهت اطلاع از شرایط و قیمت ها ، لطفا با ما در تماس باشید.

mo