عکس ثبت یکصدم از                              ثانیه های شیرین زندگیست

با توجه به مطلب بالا و مطالب ذیل ، عکاسی بارداری یکی از احساسی ترین ، خاطره انگیزترین ، شادترین و دوست داشتنی ترین عکاسی ها در طول عمر انسان می باشد که تقریبا در بین همه جوامع طرفدار خاص دارد.

حس اینکه عضو جدید خانواده باعث تغییرات زیبای فیزیکی در بدن مادر شده و این تغییرات زیبا در هیچ صورت دیگر امکان پذیر نیست و شاید در شرایطی یکبار این زیبایی اتفاق بیفتد ، حسی که بعد از آمدن نوزاد با دیدن عکس های بارداری و یا کلیپ بارداری به پدر و مادر می دهد ، مارا بر آن می دارد که باز هم تکرار کنیم.

عکاسی و ساخت کلیپ بارداری ، ثبت یکی از لحظه های شاد زندگی شماست.

توجه داشته باشید:

1. بهترین زمان برای هماهنگی عکاسی و ساخت کلیپ بارداری در پایان هفته بیست و نهم بارداری می باشد.

2. حتما با توجه به روحیات مادران باردار ، با آتلیه هایی که کادر خوش اخلاق و حرفه ای در اختیار دارند همکاری کنید.

3. حتما قبل از انتخاب و ثبت قرارداد با آتلیه عکاسی بارداری ، نمونه کار های واقعی همان آتلیه را بازدید و یقین پیدا کنید کار انجام شده از همان آتلیه عکاسی می باشد.

4. حتما آتلیه عکاسی بارداری ای را انتخاب کنید که توان عکاسی از نوزاد شما را هم داشته باشد، چون عکاسی که با این توانایی با شما کار کند حتما ژست های احساسی و لطیفی را برای شما ثبت خواهد کرد.

راهنمایی های ذکر شده در این صفحه بازخورد های برگرفته از مشتریان عزیز آتلیه عکاسی ویهان طی چهارده سال تجربه کاری در زمینه عکاسی بارداری ، کلیپ بارداری ، عکاسی نوزاد ، عکاسی کودک ، ساخت کلیپ تولد ، عکاسی خانوادگی و … می باشد.

شاد باشید