دوستان و همراهان عزیز ، سوالات متداولی که در مورد عکس و مراحل ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا در ذهن شما می باشد را در این مقاله باز نشر کردیم که جواب همه ی آنها را می توانید در مقاله قبل مطالعه کنید.

برای ثبت نام در لاتاری آمریکا از تاریخ 13 مهر 1401 (5 اکتبر 2022) تا 17 آبان 1401 (8 نوامبر 2022) فرصت دارید تا شانس خود را امتحان کنید.

متقاضیان متاهل می توانند با ارسال دو درخواست متفاوت شانس خود را افزایش دهند که هر یک از زوجین متقاضی اصلی و دیگری فرعی می باشد.

اگر فرزندان واجد شرایط درخواست هستند ، برای آن ها درخواست ارسال کنید. اگر برنده شدند و به آمریکا مهاجرت کردند بعدا می توانید از طریق آنها گرین کارت خود را دریافت کنید.

متقاضیان مجرد نمی توانند شانس خود را افزایش دهند زیرا انتخاب به صورت تصادفی توسط یک برنامه کامپیوتری انجام می شود با این حال ، آنها باید مطمئن شوند که اشتباهی مرتکب نشوند که ممکن است آن ها را از قرعه کشی محروم کند یا در صورت برنده شدن از دریافت ویزای خود جلوگیری کند.

شرکت در ثبت نام لاتاری رایگان است. اگر برنده شوید و اجازه درخواست داشته باشید، باید هزینه ای بپردازید، اما این هزینه بصورت حضوری در سفارت یا کنسولگری ایالات متحده خواهد بود. قرعه کشی لاتاری ، که رسما به عنوان برنامه ویزای مهاجرت شناخته می شود، راهی ارزان و ساده برای ورود به ایالات متحده است.

محدودیت سنی برای درخواسست وجود ندارد. هر کسی که شرایط تحصیلات دبیرستان یا تجربه کار را داشته باشد و در کشوری متولد شده باشد که واجد شرایط است، می تواند برای لاتاری درخواست دهد.

ابتدا وارد سایت onetonline.org شوید و مراحل زیر را برای تعیین اینکه آیا شغل شما واجد شرایط است یا خیر دنبال کنید:

در بخش find occupation گزینه job family را از منو کشویی انتخاب کنید.

بر اساس job family مرور کنید، انتخاب خود را انجام دهید و روی GO کلیک کنید.

شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به تب job zone بروید تا نمره شغل شما تعیین شده و محدوده رتبه بندی آن را بیابید.

به عنوان مثال ، محدوده SVP برای نجار ها (4.0 تا 6.0) است. این بدان معناست که نجاران واجد شرایط درخواست برای ثبت نام در قرعه کشی لاتاری نیستند.

برای شروع ثبت نام در لاتاری به وبسایت رسمی dvprogram.state.gov مراجعه کنید.

برای ثبت نام لاتاری شما تنها نیاز به یک گوشی دارید که به اینترنت متصل شود. سپس با مراجعه به وبسایت رسمی آن می توانید مراحل ثبت نام را انجام دهید.

دو ثبت نام که در اصل دو شانس محسوب می شود. یک بار آقا متقاضی اصلی باشد و مشخصات خانم و فرزندان در بخش همراهان درج شود و یک بار خانم متقاضی اصلی باشد و مشخصات آقا و فرزندان در بخش همراهان درج شود.

خیر، بخشی از فرم ثبت نام که ضروری هم هست با مشخصات پاسپورت شما تکمیل می شود.

شما باید همسر و تمام فرزندان زیر 21 سال که ازدواج نکرده اند را در فرم ثبت نام به عنوان همراه وارد کنید. خاطر نشان می کنم نمی توانید مادر، خواهر یا سایر بستگان را وارد کنید. فقط همسر و فرزندان زیر 21 سال ازدواج نکرده.

فرزندان بالای 21 سال بصورت مستقل در لاتاری ثبت نام می شوند و نمی توانند زیر مجموعه پدر یا مادر باشند.

امیدواریم مطالب ذکر شده برای شما مفید باشد تا به شما جهت انتخاب یک آتلیه عکاسی معتبر ، دارای مجوز رسمی و تجربه کافی و خروجی یک عکس مورد تایید سایت رسمی لاتاری کمک کند. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی با ما در تماس باشید. 02177356117